Thursday, September 23, 2010

aktiviti jalan2 carik makan lagik..wehehehe...


pergghhh...terangkat......sluurrrrpppp......


acerap cam biasela....sotong@ udang goreng tepungla feveret dier


huh...sedap giler
nih aku g makan seafood kat Sabak Aur Muar....tuhla aktiviti aku sejak habis bulan pose nih...makan..makan...makan....kalau korang nak makan seafood kat cnih murah2....fresh2 belake....udang dier bapak besonyer....sedappon sedap....aku mase kat cnih cam beserler musti order binatang laut kesukaan aku...KETAM GORENG SAMBAL huhuhu....perrrghhh...sedap hingge menjilat jari wa cakap lu....ape kater korang g cube....murah jew.....teruskan servey blog aku ok...sbb banyak lg aktiviti jalan2 cr mkn yang aku akan upload dlm blog nih.....k....JOM JALAN2.....

No comments:

 
Blog Design by Ammupappa