Tuesday, October 12, 2010

fade up..........


Aku skang nih betol2 fade up nk wat kijer.....sejak2 kene pindah ke Level 4 nih aku rase mcm kejer kat Tapak Pembinaan....aku rase dah mcm buruh kasarpon ader......kerje xputus2.......nak selit2 tgk blog cketpon susah.....harap blh bukak time rehat jer.Nak masuk Contest yg dianjurkan kawan2 kat blog lagilah susah....xpnhnyer dpt masuk....baru cdg2 nk masuk kijer dtg berlambak2 dah mcm air bah...bosan betol aku...Bosan..Bosan.....kalau ikut hati aku nih rase cam nak benti kijer jew.....arik nih aku berjaye gak curi2 tgk blog time lunch....tuh setengah jam jew....dah tenet slow cam labi-labi..xpuas rasenyer........blog aku nih cket lg boleh simpan wat pekasam jew aku rase...nyampah ToLLLL.....

6 comments:

Mrs.Imran said...

sabarrrrrr......sabar itu separuh dari iman...ada hikmah di sebalik apa yg terjadi...jgn nangis ekkk

CiK Jue aka ibu FarisYah said...

hahaha....bosankan...

MummyEcha said...

My dearest Friend,

Faham2........

Mama budak2 Faeizrill........ said...

bukan nk nanges lg dah lot....rase cam nak jerit2 n nak tendang2 sume fail yg ade atas meje tuh........

anie said...

ayat tulis macam keje kat tapak pembinaan tue..memang best..kelakar sgt..fuh dapat rasanye stress duk keje kat atas tue..sabau tau

Mama budak2 Faeizrill........ said...

MMG STRESSSS...GRRRRR.....

 
Blog Design by Ammupappa