Sunday, December 26, 2010

Selamat hari Lahir sayang....

 Lame aku xjenguk Blog aku nih.......bz sungguh diriku ini skrang....kuikuikui.....xpela hari nih aku nak curi2 update blog aku.........firstly aku nak wish HAPPY BIRTHDAY 4 my Lil Prince...walaupon bday die dah lepas 3 hari tp aku rase xterlambat lg untuk aku wish lam blog nih....sorry sayang mama lambat wish..mama bz sgt...tp mama xpernah lupe untuk wishkan.....abah jer yg xpnh wish.....huhuhu......
    Hari jumaat arik tuh 24/12/2010 tepat jam 7.40pm genap umur anak mama 2 tahun......tak sangke sungguh mama yg allah akan bg mama peluang mcm nih...mama bersyukur sgt2...dulu mase acerap kat spital mama slalu terpikir dapat ke anak mama bertahan untuk trus hidup....dapat ke mama lalui saat2 manis hidup bersama anak mama seperti ibu2 lain yg dpt celebrate bithday anak dorg bersame suami tersayang....ternyate allah maha mengasihani..die dgr rintihan hati mama...hari sabtu hari tuh 25/12/2010 mama dapat sambut n tiup lilin bersame anak mama untuk kali ke 2...mase tiup lilin tuh semue kenangan mase kat hospital terbayang satu persatu depan mate mama...mama bersyukur sgt ke hadrat illahi,sbb skrg acerap dah semakin sihat dan kuat.Cume lps birthday party hari tuh acerap mama selseme je cket..tp still aktif n bijak....nnt mama upload gambar mase birthday party tuh yer sayang....untuk kawan2 n tetamu2 laen yg sudi hadir aku ucapkan trime kasih banyak2 kerane sudi menjayekan majlis kecil-kecilan tuh.....tq very2 much 4 d present too...





No comments:

 
Blog Design by Ammupappa