Sunday, January 23, 2011

baru sebulan lbh dah begini,masuk 3 bln dh kene tukar uniform

   Korang nak tgk perot aku yg terkini x??aku baru tangkap ptg td...aku sindrikpon terkejut bile aku nak pakai baju tok g kuar mkn ptg td,baju yg aku sarung tuh dah sendat kat bhgn perot n pinggang...so terpaksela aku tukar pakai uniform mase pegnant kt acerap dulu... cube korang tgk kat bawah nih:





 hahaha..baru sebulan lbh tp dah besarkan...akupon terkejut...tp xdela terkejut sgt sbb seminggu lps sblm aku tahu aku ngandung aku dh prasan dh perubahan pd perot aku..first tuh aku cuak gak nape perot aku makin buncit sedangkan aku diet n kurang mkn....ruper2nyer gemuk sbb ader makhluk kecik...nih sumer mengingatkan aku mase aku ngandung kat acerap dulu camnih gak...baru sebulan lbh dah menonjol n tertonjol..masuk 3 bulan sumer baju dh xmuat terpakse pakai uniform awal hahaha.....nk wat camne dh spesis kulit perot tebal..hahaha                                              

8 comments:

MummyEcha said...

mak ai...biar betoi nie...dak kelip2 mata aku nie tengok kekekeke...

mrs_yb's said...

hahaha...betolla bal..baju kurung aku sume dah sendat..akupon dh penin nak pakai baju aper g kejer esok...xkan baru sbulan dh 2kar uni4m..nnt org kater aku gile...huhuhu...

ayunaufal said...

hahaha.. mcm perut aku yg dah 6 bulan je zoo..

mrs_yb's said...

huhuhu....xderla g2 skali yu...tp mcm nk msk 3 bln adela hahaha..

anie said...

biar betui zoo.nie bukan baby yg besar nie..lemak ko byk sgt nie..hahaha

mrs_yb's said...

hahaha..campur2la tuh.......

Cik Jue said...

haha memang besar aku yang tengok live pun memang besarkan

mrs_yb's said...

huhuhu...nak wat camner anugerah semulajadi huhuhuh

 
Blog Design by Ammupappa