Friday, February 3, 2012

i'm BaCk

Lamenyer xupdate blog,rase2nyer ade setaun...sumenyer dsebabkn aku pregnant..20.9.2011...sa2 lg tarikh yg bersejarah dlm hidop aku..nihla die gambar my new baby boy....

3.6kg...mase nih die baru dlm10-15 mnt kuar dr perot aku......aku namekan die Faeizrill Absyar B 
Faeizal...same macam name abang die...welcome 2 d world sayang.....sa2 lg sinar kebahagiaan dan pengikat kaseh sayang antare aku dan suami..senyuman yang terukir di wajah suamiku pade hari bersejarah tuh tak akan aku lupekan...senyuman kebahagiaan.....

5 comments:

Jue said...

setelah lama mendiamkan diri..akhirnya....

anie said...

Lama skit jadi pekasam blh mkn ramai2

SINGGAHSANA AIN DAMIA said...

lama betul cik zu x update..apa pun selamat kembali..hehe ;)

Mama budak2 Faeizrill........ said...

huhuhu.......pas update aku senyap balik.........huhuhuh...sibuk dgn kehidupan seharianla.......kuikuikui.....

Mama budak2 Faeizrill........ said...

alongpon dah ade blog ke???huhuhu......dah add czue ke blom???

 
Blog Design by Ammupappa