Thursday, October 28, 2010

Bile acerap balik kampung

Semalam aku balik gerik kejap...1haripon jadikkk...janji dapat balik......kebetulan hubby aku kene bagi TALK kat imegresen pengkalan hulu..so aku tumpang skalikla......sonottnyer rase hati nih bile dapat balik kampung....tenang jap rase kepale otak aku yg berserabut ngan kijer nih...walaupon bukan sumer adik beradik ade semalam tp suasane tetap meriah..acerap tetap cam biase akan tdo kol 11.30 ke atas bile dok kt kampung...main xingat dunienyer.......ptg semalam mase aku ngan babah die sibuk2 nak berkemas untuk balik,acerap tetap sibuk maen ngan opah,ngan ucu n auntie die cam biase......kesian plak rase nak ajak dier balik...die nampak heppi tol dok kat kampung.....tp balik tetap kene balik....ditengah2 kesibukan kiteorg tuh skalik acerap jatuh tertumus kepale atas jalan tar daaaa............dgn kalutnyer mak aku trus dukung acerap..muke die nampak cam gabrapon ade cam risau/takutpon ade...maybe takut aku or hubby aku marah koottt.......takkanla aku or hubby aku nak marah kat die.......anak aku yg nakal........kesian aku tgk muke mak aku time tuh.....tp aku dah ckp kat mak aku...biarkan acerap nanges..sbb klu tak jatuh camtuh dier xkan tahu bende tuh sakit......acerap plak,dier nyer cemik ke mulut dier tuh aku rase leh sangkut hanger bajula mulut dier tuh.........so skang kepale Lil Prince aku aderla parut n benjol sebesar guli hadiah dr kampung aku..aper2pon kampung is the best place pade aku...camne majupon bandar KL kampung tetap di hati aku.....aku rase acerappon setuju ngan aku....Kan Cayang....


                                                                                   AnAk JaTi: FLS

2 comments:

anie said...

wah sonok ye blk kg xpe sehari pun jadi la kan..

Mama budak2 Faeizrill........ said...

tahu xper...dpt blk sharipon nikmat dier mmg xleh nk lupe huhuhu...

 
Blog Design by Ammupappa