Friday, January 21, 2011

risaunyer aku


     kawan2 aku nak tanyer cket pd yg dah jd ibulakan.....aku pegnant yg nih asyik rase tegang kat bawah rahim....n dekat pelipat paha aku..nape yerk???korang rase2 berbahaye x pd baby aku???ape pendapat korang patut ker aku g jumpe dokter klinik kerajaan????aku risau + takut gak nih....klu ikut dokter masya die kate xde ape...sbb awal lg....cume die nasihatkan aku jgn lasak n akitif sgt..jgn wat kerje2 berat...camner yerk???ape patut aku buat???

4 comments:

anie said...

doc masya da kata xde apa..xperlu risau tp utk legakan hati jumpa je doc krjn nnt ok...

Cik Jue said...

tak pastilah zue..tapi kalau untuk kepastiaan pergilah jumpe doktor..kalau taknak pi kerajaan pergilah jumpa doktor pakar puan..pergi an-nur ke al zaharah...
harap2 semuanye ok...

MummyEcha said...

better ko pegi check...hope everythings will be okay...

mrs_yb's said...

mmm...aku risaula weiii...walaupun xkerap sakit tp bile sakit tuh mmg sakit sgt..sebelah kanan jer....ade mungkin ker sebab angin yerk...sebab kadang pas sakit rase cam nak terkentut...

 
Blog Design by Ammupappa