Monday, January 17, 2011

Test Drive

 Control macho sbnrnyer xcited tuh.........hidung kembang kempis nak senyum..




En.Faeizal lak yg over.........aku cam xwujud jer kat situ....
     
     Arik jumaat arik tuh aku g test drive...tp..bkn aku yg test drive sebenarnyer..En.Faeizal aku yg testnyer aku dok blakang jer.......mase balik tuh en.Faeizal aku terbawak2 angan2 die ke keter JAHAT die tuh...die tekan2 stereng kononnyer cam bawak keter test drive td...minat jgk upernyer..aku ingatkan xminat sbb cam xseries jer...balik tuh die asyik criter jer pasal kaler mr.H..die rambang mate xtahu nak pilih yg mane..skang die lg over dr aku..huhuhu.....jom kiter layan picture...........

9 comments:

Cik Jue said...

mana gambarnye....

mrs_yb's said...

tuh kat atas...........aiii....xkan xnmpk kot.....

ayunaufal said...

hahaha.. skang ni aku pemenang nye la kan... so, bile lg nk blanje ni?

mrs_yb's said...

hehehe...xde mknenyer aku buat contest skang nih sbb yg kalahpon aku kene belanjer gak..apala korang nih.....huhuhu......nasib baek geng blogger yg dok satu opis ader cket jer kalu x mati aku........

anie said...

keta baru..memang bestttt
wallpaper baru..cunnnnn..

jue..zue ni da terbalik gambar dulu br dia buat ayat tgk gambar..hehe

MummyEcha said...

aduh.....aku pun tercari2 mana la pic yang ko sebutkan..rupa2nye pic dulu yg ko tayang then baru mukadimah....x per la zoo..janji ko happy..:)

mrs_yb's said...

hahahaha....aku dh terbiase.....xpe nnt aku ubah format....

Cik Jue said...

aku p[ening bet5ul tadi..gamabar tak kleuar...nak naik kete baru ...tolong....

mrs_yb's said...

mengong kju........asal sakit pale jer nak naik keter baru...jom rrr aku bawak gune keter test drive tuh.......huhuhuhu

 
Blog Design by Ammupappa